Thursday, March 19, 2009

Inteam..Msti Beli!!!

Inteam telah muncul dgn album terbaru...dengan tajuk 'Allahu Rabbi'..lagu2 dlm album ini lebih matang...sedap didengar sbg mengisi halwa telinga..barangsiapa tidak membelinya,maka rugi lah anda!!:)..saya merasakan album kali ini, adalah antara yg terbaik..lagu2 yg berkonsepkan ketuhanan dan juga memuji junjungan besar Rasulullah S.A.W...

satu yg menariknya, album ni menampilkan penampilan istimewa bekas2 ahli Inteam yg lama, iaitu suhaimi dan hisham...

jangan lupa beli..xmau komen banyak2..beli dulu, baru tau!!:)

4 comments:

Hasbi said...

hai bagi la pinjam! huhu

me_imtiaz said...

boleh..RM5 1 lagu..murah ja tu..:)

Hasbi said...

tengok tu siap buat bisnes. ni nak report kat in-team ni..hehe

Hasbi said...

lagu inteam-kepastian best gila..rugi tak beli album dia..=p


Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Construction. Powered by Blogger